בניית אתרים - livecity - הממשק החדש מחליף את הממשק הישן
הממשק החדש מחליף את הממשק הישן
דף הבית >> בלוג החברה >> הממשק החדש מחליף את הממשק הישן
בשעה טובה, ממשק הניהול החדש נכנס לשימוש ומחליף את הממשק הישן.

בסוף דצמבר 2007 ולאחר פיתוח שארך חודשים רבים, הוכנס לשימוש ממשק ניהול האתר החדש במטרה להחליף את הממשק שהיה קיים עד אז.
הממשק החדש נבנה במטרה להציע חוויית שימוש מודרנית יותר, אינטואיטיבית יותר ופשוטה לאין-ערוך בהשוואה לממשק שהמערכת הציעה עד אז.
כחלק מהחידושים שהוכנסו היה עיצוב מחדש של הממשק, מבוסס טכנולוגיית AJAX, המאפשר למשתמשי המערכת לבצע פעולות שהיו מסובכות ומסורבלות עד כה בפשטות וביעילות.

לדוגמא: הזזת עמודים לתוך קטגוריה התבצעה כך: 

1. כניסה לעריכה של העמוד
2. בחירה בקטגוריה מתוך רשימה של קטגוריות
3. עדכון

כעת ניתן לבצע פעולה זו על ידי תנועה אחת של גרירת העמוד למיקום הרצוי. 

עיצוב הממשק שונה כדי לענות על צרכי משתמשים חדשים וותיקים כאחד ונבנה לאחר מחשבה רבה ומדוקדקת על מיקום של כל כפתור ופעולה של כל כלי. הממשק זכה לתקופת התנסות ארוכה במיוחד, פי כמה מהמקובל בשוק, בקרב עובדי החברה, לקוחות נבחרים וחתכים שונים של לקוחות.

הממשק החדש מציע אפשרויות שדרוג עתידיות רבות, דבר שיקל עלינו להיענות במהירות לצרכי קהילת בוני האתרים ההולכת וגדלה ולהוסיף תכונות ואפשרויות חדשות בקלות רבה יותר. תהליכים רבים עברו ייעול ותקלות רבות תוקנו במהלך המעבר כדי לתת חוויית שימוש משופרת.

לאחר שצברנו פידבקים רבים ממשתמשים שונים והליקויים שהתגלו תוך כדי התהליך תוקנו, השקנו את המערכת לכלל לקוחותינו באופן רשמי. כעת, התמיכה ניתנת למערכת החדשה בלבד. התיעוד עודכן וכלל ההסברים והסרטונים במרכזי ההדרכה מציגים מידע הנכון רק לממשק החדש.
המערכת עברה תהליך ארוך של ייעול, במהלכו נפתחה בהדרגה ללקוחות לפי כמות העמודים שלהם (כדי שנוכל לעקוב מקרוב אחר בעיות אפשריות) ובנוסף אפשרנו למשתמשים ותיקים במערכת להמשיך להשתמש במערכת הישנה לפרק זמן קצוב – כדי שהמעבר יהיה חלק ככל הניתן.

כעת המערכת הגיעה לשלב בו ניתן להשתמש רק בממשק הניהול החדש בלבד ואנו ממליצים על כך כדי לשמור על תקינות האתר וחוויית שימוש מרבית. נשמח לענות על שאלות ספציפיות ולסייע בתהליך המעבר לממשק החדש באמצעים העומדים לרשותנו.

בשורה התחתונה – המערכת הפכה לפשוטה ונגישה הרבה יותר.

לא נותר לנו אלא לאחל שימוש פורה וחוויית גלישה נעימה!

בכבוד רב,
פשה קגן
מנהל מחלקת תמיכה לייבסיטי
 
 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved